Karin Luotola, kauhistuttavan viikon viimeinen kolhu

by Michael Tillman

Kolme kauhistuttavaa päivää on takana. Olen voipunut ja pois tolaltani. Haluan  takaisin  kotiin. Pohjanmaa vie minulta kohta  hengen.

No, Oikeastaan ei vie. No, oikeastaan pelastuin sillä, että vilkaisin tapojeni vastaisesti äsken  televisiota olutlasi kädessä. Karin Luotola vyöryi päälleni 42 tuuman ruudusta 140 kilon  voimalla. Voi  Vitalis !!!!Onneksi oma kotikatuni on vain 70 m pitkä , eikä paina oikeastaan mitään !

Olen ollut katsomatta kyseistä sarjaa vuodesta 1996. Kuudessatoista vuodessa  Karin Luotola  on saanut itsensä tosi tuhtiin kuntoon. Olut meinasi kaatua  säikähdyksestä pohjalaisten rehellisten mattokauppiaiden myymälle karvalankamatolle. Karin Luotola on  pelottava ilmestys.

Karin Luotola pyyhkäisi kuitenkin salamana unholaan  kuluneet kolme päivää. Olin äkkiä seestynyt ja rauhallinen. Asiat asettuivat oikeisiin uomiinsa.

Sain ajella rauhassa  Pohjanmaalla, sain jutella  ihastuttavien  ja  sirkeiden  opiskelijoiden kanssa, opin tunteemaan intialaisen herrasmiehen ja  englantilaisen  konsulentin. Niillä minä pärjään hyvin. Kunhan Karin Luotola ei vain tule uniini.

Hän on varmaan rakastettava henkilö. Minä kuitenkin  auton ratissa säälin  häntä. Ehkä ohjaaja ja tuottaja ovat  kierjoittaneet hänelle roolin, johon kuuluu itsensä laajentaminen.

Minä muistan aina Karin Luotolan vaaleana vamppina, jonka salaisuuksiin olisi  ollut  siedettävää upota. Nyt hän on BBW joka tuskin mahtuisi enää yhteenkään BMW – autoon.

