SOME on peto tässä markkinoinnissa

by Michael Tillman

Niin kuin ehkä lukijat tietävät, minulla on netissä blogi, johon olen kerännyt kuvia muuntaja-rakennuksista. Olen ajatellut, että kun niitä puretaan jatkuvasti, niin talletan vähän kulttuurihistoriaa jälkipolville. Voitte käydä katsomassa niitä tuolla, ellette ole jo käyneet.

Tänään tuli kirje jostain Aasiasta. Herra John Wang on innostunut sivustosta. Liitteenä tulleiden kuvien perusteella hän tilaisi minulta yhden 300 kilovolttisen ja muutaman 30 kilovolttisen muuntajan. He hakevat öljyjäähdytteisiä, mutta jos minulla olisi mahdollisuus toimittaa sopivan kokoisia ilmajäähdytteisiä, nekin kävisivät hyvin.

Dear Sir/Madam,

Our company need transformers. The requirements can be seen in the detailed file. What we need is oil immersed type transformers, if you are dealing with the air-immersed transformers, and they are of the size we need, please provide with us the designing plan. I hope that we’ll have the opportunity to cooperate.

Have a nice day.

Best Regards

John

Taidan ryhtyä neuvottelemaan. Sosiaalisen median käyttökelpoisuus bisneksessä on hämmästyttävän suuri. Olen avannut markkinat Aasiaan. Nyt kun olisi vielä niitä muuntajia.

