>Lohduttavaa

by Michael Tillman

>

Lohduttavaa on se, että jos jollakulla, kuten nyt sattumalta minulla, sattuu olemaan vajausta ja tarvetta hyvästä materiaalista sosiologian tiimoilta, nämä ajat ja päivät tarjoavat sitä runsain määrin.

Minua vähän väsyttää. Minä sen vuoksi innostuin tekemään nuorisolle tehtävän moniarvoisesta yhteiskunnasta. Tietenkin minun piti kaivella heille esimerkkejä netin uumenista.

Haaviin tarttui anarkistiryhmiä laidasta laitaan. Muutamien ryhmien kohdalla suuni levisi hymyyn, muutamien kohdalla taas olin oksentaa. Toivottavasti vaihtoehtoliike- linkkikokoelmani ei huomenna aiheuta vammaa nuorisolle, eikä minulle potkuja töistä. Osa ryhmittymistä näyttäisi olevan nimittäin laittomia. Ainakin ne ovat kauhistuttavia.

Teitä säästääkseni en laita linkkejä tähän.

Minä lähden terassille

