>Asioiden muoto

by Michael Tillman

>

Suomi on saanut tänään muodostelmaluistelun MM-kisoissa kaksoisvoiton.

Ilmeisesti kyse on joukkuekilpailusta, sillä muodostelmaa ei yksin saa helposti aikaan. Kaksoisvoiton kunniaksi kaivoin könniläisen kaappikellon alalokerosta esille pullon ranskalaista absinttia. Olen kuullut, että kirjailijoiden, ja sellaisiksi haluavien, on hyvä juoda absinttia, sillä se saa pöntön sekaisin ja inspiraation valloilleen.

Kevätyön vaaleina tunteina annan siis absintin virrata suonissani, makaan sängyssäni ja mietin muodostelmaluistelijoiden orgastisia voitonjuhlia. Tunnen jo, miten absintti hohtaa sinisenä sisälläni. Tunnen jo, miten koinruohon virvoittamana kiidän luistimilla muodostelman perässä ja huudan Wada, minä olen Wada, minä olen Wada, kaikkien voittajien kauhu !

Minun pitää testata teidät !!!

